Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

15 September 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vannacht niet lekker geslapen. Te warm en de airco maakte een lawaai. Het leek wel of ik naast een wasmachine in slaap moest komen. Honderd keer gedraaid en eindelijk in slaap gevallen. Vannochtend dus weer vroeg op en ja richting Vegas. Eerst nog even naar het zabriskie point om foto's te nemen met prachtig ochtendlicht. Na ongeveer 2,5 uur rijden zagen we Las Vegas al liggen. Nu nog even het hotel vinden. Dat was niet al te lastig. Bij het inchecken hebben we meteen gevraagd waar het beroemde welkomsbord stond van Las Vegas. Bij de receptie zeiden ze dat het erg ver weg stond om dit te lopen. Eigenwijs als we waren gingen we te voet over de "strip" naar het bord. Niet wetende dat de strip kilometers lang is. Uitgeput maar voldaan hebben we de foto's laten maken van ons onder het bord. Via de andere kant terug over de "strip". Wat een geweldige stad. Alles is waar wat ze er over zeggen. Het kan gewoon niet gek genoeg. We hebben alleen nu wat zere voeten na 12 km lopen. Ja jullie horen het goed en we hebben nog niet eens het laatste gedeelte gezien.
Vanavond gaan we gokken. Dit kan overigens overal, ook al zit je aan de bar wat te drinken. Vrouwen worden er trouwens ook genoeg aangeboden. Ik snap nu wat Tiger Woods hier al die tijd deed hahaha. Blut komen we hier niet vandaan. Ik heb een budget van Petra gekregen voor vanavond. Ik zal dit respecteren. Morgen nog een dagje in deze "mooie droom" stad. Tot morgen, nu gaan we even een hapje eten.

• 15 September 2012 - 07:13

Pa En Ma Van Der Ziel:

Lieve Petra en Marco

Jullie zien heel veel en ook met verrassingen.
    De fruitautomaat is in beeld, dat ontloop je niet als daar in de buurd bent.
    We genieten mee, helemaal als we de foto`s zien.

Pa en Ma van der Ziel.

• 15 September 2012 - 07:47

Pa En Ma Van Der Ziel:

Lieve Petra en Marco

Jullie heel veel en ook met verrassingen.
    De fruitautomaat is in beeld, dat ontloop je niet als je daar in de buurt bent.
    We genieten mee, helemaal als we de foto`s zien.

Pa en Ma van der Ziel.

• 15 September 2012 - 13:42

Papa En Mama:

Haaaai,

Dit zijn ook weer mooie en leuke foto's, vooral dat kleine KAPELLETJE.
    Had het echt gedacht!
    Wat fijn he Peet dat je heerlijk hebt getraind,hahaha, vandaar dat je al die kilomaters kan lopen.
    We kijken weer uit naar jullie volgende bericht en foto's

Liefs,en een lik van SOLO!!!

• 15 September 2012 - 18:43

Karin En Ron:

Wat een belevenis , en gelijk hebben jullie om daar niet te trouwen, zo gaaf als het was wordt het daar natuurlijk niet zonder familie en vrienden. tot snel.x