Viva Las Vegas (2) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas (2) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas (2)

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

16 September 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan in Vegas. We waren toch een beetje vermoeid van onze loopdag gisteren. We hebben de nodige zalf gebruikt om de schrijnplekken te behandelen.
We begonnen de dag met ontbijt in het casino, daarna een beetje rondgelopen en gewinkeld op de strip. Genoeg winkels in elk hotel een shopping mall. We hebben ook weer even naar de fonteinen gekeken voor het Ballagio hotel dat bekent is van de film "Oceans Eleven" met George Clooney". Het ene hotel is nog luxer dan het andere. Op een slimme manier lokken ze je naar binnen om te gokken. Soms moet je wel omdat er gewoonweg geen andere route is. Onze dag hebben we afgesloten met het kopen van een paar dure snapcases voor de iPhone (beschermhoes).
Morgen gaan we onze weg vervolgen naar Bryce Canyon. Eerst vanavond nog even genieten van de neon verlichting op de strip.
Marco en Petra vanuit Vegas.

• 16 September 2012 - 11:50

Pa En Ma Van Der Ziel:

Petra en Marco,

Wat een belevenis is het toch, en weer leuke foto's.
    De flim zal ook wel leuk worden die jullie maken.
    Misschien zien we nog een ranch met cowboy's, dat jullie daar op een paard zitten.

Pa en Ma
    xxxx

• 16 September 2012 - 11:58

Papa En Mama:

Goeie morgen,

Niet eens een potje DDZ mee? Jammer!

En al een klein beetje rijker geworden in het casino? Zo nee jammer dan, als jullie maar wel plezier hebben gehad!

Ook jullie volgende plek zal weer super mooi zijn, met al die amphitheaters.
    Gaan zeker weer mooie foto's van jullie zien.

Een hele goeie reis weer morgen, en tot het volgende verslag.

Liefs van ons!

• 16 September 2012 - 12:13

Solo:

O,O,O wat dom!!!
    Zijn ze helemaal vergeten om van mij een poot en lik te geven!!!

Dus nu maar zo LLLLLLLLLLL

SOLO.