Op doorreis naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Op doorreis naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Op doorreis naar Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

17 September 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

We hebben vanochtend Las Vegas achter ons gelaten. Gisteravond zijn we nog even op de strip geweest om wat foto's te maken in het donker met het neon licht. Zoals gezegd dus vanmorgen de weg vervolgd naar Bryce Canyon. De duur van deze rit was zo'n 4 uur. We kwamen aan in ons resort waar we twee dagen slapen helaas. ik zeg dat omdat het motel niet echt ons ding is. Maar ja.... We zijn vanmiddag het park in geweest en we kunnen wel zeggen dat dit voorlopig het mooiste park is qua natuur en uitzicht. Bryce Canyon heeft rode rotsen/bergen die door erosie van water, sneeuw en wind gevormd zijn. Het zijn eigenlijk grote druipsteen rotsen waar je tussen loopt. Petra werd er zelf emotioneel van. Kenners weten dan genoeg. De signature rots is "the hammer". Zie de foto's. Vanavond vroeg naar bed. we willen namelijk hier in Bryce Canyon de zonsopgang aanschouwen omdat de kleuren van de rotsen constant veranderen.

• 17 September 2012 - 17:29

Papa En Mama:

Weer super mooi :)))

• 17 September 2012 - 22:18

Leonie:

Wat ziet het er allemaal super uit zeg!!
    Leuke foto trouwens, peet, jij met super marco bros.!!!!!
    Erg leuk jullie te volgen!
    Heel veel plezier nog, ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!!

Dikke kus