Laatste dag in Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Laatste dag in Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

18 September 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Helaas weer een slechte nachtrust. Het is ook een stuk kouder in dit gebied. Slechts 3 graden Celsius op het metertje. Ik had graag een paar normale kussens gehad maar in plaats daarvan waren het een paar nietszeggende onderleggers die keihard waren. Voor ons slaapgedrag zeer ongeschikt. 6.00 uur op om naar de zonsopgang te kijken boven op een rots. We hadden een beetje de verkeerde kledingkeus gemaakt en stonden in korte broek op een winderige plek kou te lijden. De zonsopgang gaf mooie plaatjes. Daarna hebben we nog foto's en film geschoten van de plekken die gisteren niet goed waren i.v.m. de lichtval. We kwamen ook nog een aantal mooie "pronghorns" tegen, een mooi antilope dat niet erg veel voorkomt in het gebied. Mazzel dus.
Daarna hebben we sinds tijden uitgebreid ontbeten bij Ruby's Inn. We hebben onszelf getracteerd op een ontbijtbuffet met een echte Cappuchino. 11.00 uur hebben nog een tocht gemaakt naar beneden om het gesteente "Queeen Elisabeth" te zien. Petra had haar als eerste in het snotje maar later bleek dat de echte rock aan het eind van de tocht stond. 's Avonds hebben we de zonsondergang gezien. Nu zijn we weer aan het avondbuffet. Morgenochtend zetten we koers naar Capitol Reef. Tot morgen.

• 18 September 2012 - 07:55

Syl:

Hoi Peet en Marco,

Ik lees trouw elke dag jullie verslag, maar gun mij niet elke dag de tijd on voor mijn werk te reageren.
    Maar wat beleven jullie een mooi avontuur. Van rust naar neon, van warm naar koud en van drukte naar stilte
    Zelfs een beetje Afrika(diertjes) komen jullie tegen.

Geniet van al het moois en slaap lekker voor straks. Ik hoop dat jullie betere kussens hebben!

x x x Syl