Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Capitol Reef

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

19 September 2012 | Verenigde Staten, Torrey

Opgestaan met oorpijn en een dichtzittende neus. Hierdoor slecht geslapen. Is waarschijnlijk een Amerikaanse trend aan het worden. Naar de winkel voor een neusspray. Gelukkig was deze voorradig. Ontbeten wederom bij Ruby's Inn, daarna meteen weggereden naar Capitol Reef. Een rit van 3,5 uur door de bergen. Door verschillende dorpjes gereden. En ja..... het is ons gelukt om onze eerste bekeuring te krijgen. Met grote zwaailichten werden we aan de kant gezet door de plaatselijke sheriff. Hij was echter zeer vriendelijk maar we moesten wel meteen $ 90 betalen bij het gemeentehuis. Dit hebben we maar meteen gedaan om problemen te voorkomen. Een goede les voor de rest van de reis. Iets zachter rijden in de dorpjes. Aangekomen in Capitol Reef waarvan we niet wisten wat we daarvan konden verwachten. Wellicht vallen we in herhaling maar deze rotspartijen waren weer zo groot en mooi. En wat betreft het fotograferen, het licht stond fantastisch op de toch al rode massieve rotsen waar we mooi langs konden rijden. Er waren zelfs tekeningen van Indianen van vroeger tijden. Toch vreemd om te zien, zo oud. Nu hebben we lekker gedineerd. Morgen weer een lange rit voor de boeg naar Monument Valley. Ciao.

• 19 September 2012 - 09:44

Pa En Ma Van Der Ziel:

Die 90 $ dollar komen jullie wel overheen, maar je kan toch zeggen we hebben
    een sheriff gezien.
    Je ziet het meestal op films, en nu zie je ze in het echt.
    Deze steenjes liggen eral duizende jaren,daar tussen in hebben Indianen en Cowboy
    heel wat uit gevochten.
    Jammer dat jullie al door zijn gereden,misschien lagen er nog pijlen.

Pa en Ma