Onderweg naar Monument Valley - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Onderweg naar Monument Valley - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

20 September 2012 | Verenigde Staten, Tuba City

Een neusspray en twee slaappillen hebben hun werk gedaan. Gelukkig doorgeslapen want vandaag hadden we een behoorlijke reis voor de boeg. Op het programma stond de weg naar Monument Valley bekend van de film Forest Gump. Het was zo'n 6 a 7 uur rijden omdat we een aantal keren hebben gestopt om van het uitzicht te genieten. ook zijn we nog even van de route afgeweken om een aantal natuurlijke bruggen te aanschouwen in een speciaal park. Het park heet dan ook "Natural Bridges". Een rondje van circa 15 km. Bij de laatste brug zijn we helemaal naar beneden gelopen om de lucht door de brug te zien. Uiteindelijk kwamen we op de weg naar Monument Valley waar iedereen al op de weg stond om de bekende foto te maken van het uitzicht. Helaas voor ons stond de zon niet goed. Maar ja we kunnen niet iedere keer mazzel hebben. Uiteindelijk hebben we dan maar foto's van de achterzijde gemaakt. Onderweg heeft Petra ook nog even zweethandjes gehad van een afdaling over grind van ongeveer 325 meter over 1.6 km. Aardig steil kan ik je vertellen met heel veel haarpeldbochten. Morgen naar de Grand Canyon.
We kunnen niet wachten. Ciao

• 20 September 2012 - 07:59

Kevin En Kim:

Lieve Marco en Petra,

We volgen jullie reis van verhaal tot verhaal. Het is echt superleuk om te lezen wat jullie allemaal doen en de mooie foto's te bekijken! Het ziet er allemaal indrukwekkend uit! Heel veel plezier!

Groetjes,
    Kevin en Kim