LA, Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu LA, Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

LA, Hollywood en Beverly Hills

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

25 September 2012 | Verenigde Staten, Hollywood

We hadden vanmorgen maar een kleine reis voor de boeg. Na een Starbucks coffee zijn we op weggegaan naar het grote LA. En dat het groot is bleek wel toen we 40 km voor ons adres al vast kwamen te staan. Gelukkig viel het achteraf toch nog mee. Inchecken bij ons hotel kon nog niet, dus we zijn direct op weg gegaan naar Hollywood en wel naar Hollywood Boulevard waar de "Walk of Fame" is. Eerst de auto ergens op een parking gezet en daarna heen en weer gelopen op deze bekende straat. Je kijkt je ogen uit naar alles en iedereen die wat tegen je wilt zeggen. We zijn ook nog naar het oudste theater geweest waar de groten van weleer hun handen in het cement hebben gezet. Hierna hebben we de auto weer gepakt en naar het "fancy" Beverly Hills gereden. We konden onze auto kwijt in een parking om de hoek bij "Rodeo Drive" de PC van Beverly Hills maar dan anders. Winkels waar je niet eens in durft en waar geen prijskaartjes op de artikelen zitten. als je het mooi vindt koop je het gewoon. Mijn auto werd door iemand op de plaats gezet in de parking i.v.m. beschadigingen aan de dure auto's. Onze auto stond er niet slecht bij. Hij werd namelijk naast een peperdure Ferrari gezet (zie foto). Ik heb daarna schoenen gekocht bij Niketown. Rond 6 uur 's avonds hebben we ons ingecheckt bij ons hotel aan de rand van Beverly Hills. Petra is nu haar haar aan het verven. ze heeft eindelijk een pak blondeer weten te vinden. Als ze zo onder de douche uitkomt weet ik het resultaat. Morgen naar Santa Monica beach. Het strand waar Pamela Anderson rende in haar mooie rode bikini. Ciao

• 25 September 2012 - 11:10

Pa En Ma Van Der Ziel:

Petra en Marco,
    een leuk reisverslag in de buurt van Hollywood, en de foto's zijn weer goed gekozen.
    En speciaal de foto van Frank, bedankt.
    Het is mooi die Bugatti, maar de auto waar jullie in sturen is ook niet verkeerd.

Nog veel plezier

Pa en Ma

• 25 September 2012 - 11:30

Ron:

Wat gaaf hè, al die bezienswaardigheden. Ik ben benieuwd naar alle andere foto's.
    Geniet er nog van.

Gr. Ron