LA Santa Monica, the final story - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu LA Santa Monica, the final story - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

LA Santa Monica, the final story

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

26 September 2012 | Verenigde Staten, Santa Monica

Voor diegene die het leuk vinden om te weten, Petra is weer geheel blond voor $ 5. Vanochtend weer gestart met een ontbijt bij Starbucks. Onze eerste stop was bij Santa Monica Beach, het bekendste strand van LA. Op dit strand staan om de 250 meter een lifeguard huisje zoals in Baywatch. Ik heb dus even voor lifeguard gespeeld. Een lifeguard met een onderkin hahaha. Op de pier van Santa monica eindigde de voormalige route 66. Even geposeerd bij het bord natuurlijk. De brandweer was aan het oefenen dus ik kon mooi even wat foto's maken van de auto's. Wat zien die er spik en span uit. Voor het eerst een ladderwagen in Amerika gezien. Wat een end. Uiteindelijk zijn we twee straten erachter aan het shoppen gegaan. kosten wel wat duiten, maar wel leuk. We hebben ook nog een iPhone 5 in onze handen gehad. De helft van het gewicht van de 4. Ziet er mooi uit alleen wel allemaal andere aansluitingen :-( we waren even de tijd verloren maar zijn om 16.00 uur toch nog naar Venice Beach gereden. hier zijn namelijk de body builders op het strand aan het paraderen met hun lijf, lelijk maar wel imponerend. We hebben vanavond voor de twee keer op rij sushi gegeten. Nu gaan we de tassen inpakken. kijken of alles er ingaat. Morgenochtend rijden we voor de laatste keer naar LA airport om naar Amsterdam te vliegen. Dit was het dan vanuit de USA. Bedankt voor het lezen en de leuke reacties. We zullen met alle plezier meer foto's thuis laten zien. Het nadeel is dan wel dat jullie onze verhalen moeten aanhoren van begin tot het eind. Ciao

• 26 September 2012 - 06:36

Pa En Ma Van Der Ziel:

Petra en Marco,

Met zo'n ladder had ik graag in Amsterdam gereden.
    Dat was het laatste verslag van jullie uit Amerika,
    bedankt leuk om het mee te beleven.

Welkom thuis.
    Pa en Ma

• 26 September 2012 - 07:31

Kim:

Hallo!

Ik heb elke ochtend (op mijn werk ;)) rustig kunnen opstarten met jullie leuke verhalen. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's! Goede reis terug en tot snel!

xxx Kim

• 26 September 2012 - 10:40

Papa En Mama:

Goede morgen Peet en Marco,

Dit is jullie laatste goeie morgen in Amerika, en tevens jullie laatste bericht!
    We hebben genoten van al jullie verhalen en mooie foto's!!!!
    Dat is thuis weer afkikken, en nagenieten van al het moois.
    Ook een beetje voor ons, niet meer skypen whats appen en bij het ontbijt geen berichten meer lezen.
    En voor jullie spannend,om de beelden op het grote scherm te zien!
    Wij moeten nog een paar weekjes wachten voordat we de beelden kunnen zien (jammer).

ook Solo zal weer blij zijn als ze jullie ziet!!!!
    Wat een super lief beesie!!!!!

Peet en Marco een heeeeele goeie vlucht, en we zien elkaar!!

Liefs papa en mama.

• 26 September 2012 - 18:40

Syl:

Alles is al gezegd!!

Goede reis en welkom thuis.

Liefs, Syl