Een dagje genieten in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Een dagje genieten in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Een dagje genieten in Palm Springs

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

24 September 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanmorgen zijn we vroeg de deur uitgegaan om naar Palm Springs te Rijden. Zoals gezegd een rit van 600 km. Gelukkig grotendeels over grote highways. We kwamen rond 13.00 uur in de middag aan bij een super de luxe hotel "De Ranaissance".
We besloten een dagje bij het zwembad te blijven ook omdat het circa 42 graden Celsius was. Te heet om iets te ondernemen. We hebben lekker in het zwembad gedobberd en naar mensen gekeken. Het was namelijk gezien en gezien worden in Palm Springs. Wel lachen voor een dagje. Rond 17.00 uur zijn we naar down town (centrum) gegaan om eens behoorlijk te eten. Down town was een beetje vergane glorie. Een hoop pandjes stonden leeg en te koop. De recessie is hier hard toegeslagen. Sommige proberen nog de kop boven water te houden en met name de restaurants doen nog wel goede zaken. Wij hebben bij Lulu gegeten. Een drie gangen diner voor een speciale prijs van $ 23.
Als hoofdgerecht hadden we Filet Mignon, een top stukje vlees en super mager. Tiramisu na en we konden amper meer lopen. nu zitten we aan de koffie om waarschijnlijk weer vroeg naar bed te gaan. Morgen staat LA op het menu. Ik schat in dat dit twee drukke dagen gaan worden. Ciao

• 24 September 2012 - 08:51

Pa En Ma Van Der Ziel:

Lieve Petra en Marco,
    zo'n afkoelings dag, is ook wel lekker met 42 graden.
    Want er komen toch nog een paar spannende dagen.
    Tot de volgende foto's.

Groetjes Pa en Ma xxxxxxx