Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Aangekomen in San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

08 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

We zijn een beetje hieper de pieper. Eindelijk na 11 uur vliegen zijn we in de stad San Francisco. We hebben besloten om vandaag door te halen en dus niet eerst even een tukkie doen.
We vergeten gewoon onze jetlag en gaan de stad in.
Meteen maar naar Fisherman's Wharf waar de zeeleeuwen ons verwelkomen. Vanaf de pier zien we Alcatraz al goed liggen.
Het is namelijk goed helder in tegenstelling tot andere dagen
(hebben we vernomen). Daarna nog even naar de Golden Gate bridge. Ik moet en zou er heen. Ondanks dat Peet de vermoeidheid al een beetje begon te voelen. Maar het was de juiste beslissing. Immers de brug staat vaak in de mist maar vandaag niet. Geluk voor ons. Morgen gaan we een stuk mountain biken. Kijken of we onze vermoeidheid er een beetje uit kunnen fietsen. Tot snel

• 09 September 2012 - 07:55

Papa En Mama:

Zo, dat zijn de eerste foto's, en zo gaan er nog vele komen!
    Geniet maar lekker!!