Grand Canyon, de eerste dag - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu Grand Canyon, de eerste dag - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Marco en Petra Ziel - WaarBenJij.nu

Grand Canyon, de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Marco en Petra

21 September 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Goed opgestaan, lekker geslapen. Ontbeten in ons hotel in Tuba.
Buikje vol en vol gas naar de Grand Canyon. Een rit van ongeveer 82 mile. Na gisteren was dit natuurlijk een kort tochtje om meteen bij de ingang van de Grand Canyon te belanden. We kunnen wel zeggen dat het onze voorstelling ver te boven ging.
Ongelofelijk dat een rivier dit door al die tijd heeft kunnen veroorzaken. De Colorado rivier stroomt er nog steeds tussen maar is slechts zelden te zien omdat er allerlei rotsformaties voor staan. Behalve op Hopi Point kun je goed de rivier zien. De rand van de Canyon noemen ze "De Rim", hierop kun je lopen. Soms zijn er op grote view points wel hekken maar even verderop weer niet. Dat maakt het vaak griezelig om naar beneden te kijken. Er zijn natuurlijk altijd mensen die zich zo ver mogelijk op een uitstekende rots moeten laten fotograferen. Wij hebben ook een poging gedaan. De foto's zijn het bewijs en ja...... We zijn er nog.
Morgen is het zover. We gaan een helicoptervlucht maken boven de Canyon. Met de nodige spannng kijken we er wel naar uit. We laten morgen wel even weten hoe het geweest is. Ciao.

• 21 September 2012 - 09:46

Papa En Mama:

Lieve Peet en Marco,

Het is allemaal weer super mooi, wat lijkt me dat doodeng om op die ene rotsblok te staan!!!!!
    We kunnen denk ik wel raden, wat voor foto's er bij jullie thuis komen te hangen!
    Echt heel gaaf!!!!!!!
    Nu op naar morgen in de " HELI " dat zal helemaal grandioos zijn!!!!!
    We zijn heel erg benieuwd naar jullie heli verhalen!

liefs en tot schrijfs of skypes1

Ron En Karin:

Super mooie foto's. Wat een avontuur, geweldig. Ik herken het gevoel, het is indrukwekkend daar.

• 21 September 2012 - 20:44

Axe:

How do folks,

Geweldig daar lijkt mij zeer kicken helemaal met de heli straks.
    Geniet en vergeet niet te filmen hahahaha.
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie foto's en misschien wel film.
    Nog een kleine week maar wat een verhaal zullen jullie hebben en meenemen.

Groetjes vanuit een donker regenachtig en koud Almere...

Axe en Syl en Kai en Rachel